Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2014 20:54 - Родители, пазете децата си!
Автор: antoninus Категория: Други   
Прочетен: 1693 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 24.06.2014 20:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Родители-християни, внимавайте откъде може децата Ви да бъдат завлечени в посока, в която не желаем.

image Наскоро разбрах, че в детската градина на дъщеря ми учителката по музика им пуска рок музика и корейската чалга Gangnam style. Като капак на всичко тя ги кара да клякат на колене, но вместо да се молят трябва да вдигат ръце и да правят знака, присъщ за рок музикантите (и са сатанистите) в дясно.
  Днес реших да си поговоря с една от учителките, защото въвеждат 5 годишни деца в рока и ги учат на мелодии като: "Рок, рок, само рок". За мен тази музика е всичко друго но не и подходяща (особено за деца - тук може да спомена за множеството дрогиращи се зрители на рок концерти, смъртни случаи и т.н.*). Това което получих за отговор беше, че едно дете е хубаво да разбира от всеки вид музика (тук си замълчах, макар че ми идваше да попитам дали утре да очакваме децата да слушат death metal и т.н, защото за феновете им и това е "музика", както за феновете на рока).

Аз казах, че смятам, че има доста детски песнички (съзнавам, че там няма как да удовлетворят желанията на всички родители, но все пак има и далеч по-безобидни жанрове от рока). Учителката ми каза обаче, че е хубаво детето само да преценявало. Аз споделих, че детето е редно само да преценява най-рано на 16 години (мина ми през ума, че ако оставя една кофичка течен шоколад на дъщеря си то тя ще прецени, че й стига чак като изяде всичко) и, че желанието ми е ръководство над детето. Иначе след 4-5 години може би трябва да оставя ключовете от колата и дъщеря ми, ако прецени дали може да шофира.
--------
*
По-долу е даден тъжният край на някои по-известни музикални изпълнители.
Рок музикантът Хилел Словак от "Ред Хот Чили Пепърс" умира от свръхдоза наркотици на 25 години.
Известният рапър Тупак Шакур е убит на 25 години.
Гари Тейн от "Юрая Хийп" умира от свръхдоза наркотици на 27 години.
Елвис Пресли също умира от свръхдоза наркотици на 42 години.
Вокалът на "Куин" Фреди Мъркюри умира от СПИН ня 45 години.
Вокалът на "Инексес" Майкъл Хътчинс се самоубива на 37 години.
Кърт Кобейн от Нирвана се самоубива на 27 години.
Стив Кларк от "Деф Лепърд" умира на 30 години от алкохолно отравяне.
Робърт Пилатус от "Мили Ванили" умира на 32 от алкохол и наркотици
.


Тагове:   рок,   дявол,   исус,   християнин,


Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: antoninus
Категория: История
Прочетен: 798844
Постинги: 231
Коментари: 505
Гласове: 832
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930