Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2012 14:50 - ЗДРАВЕЙ ПРИЯТЕЛЮ -
Автор: antoninus Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1069 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 02.01.2013 13:13


Има Един Всемогъщ и Любящ Бог, Който те обича! Той е твой истински Отец! Той е Исус Христос - твой Господ и Спасител! Той е Свят Дух пораждащ всяка чиста мисъл светла и мечта в сърцето ти - ПРИЯТЕЛЮ! Без значение кокво си мислиш за Него, трябва да знаеш че Бог те ОБИЧА защото си Неговото Създание и дете: Син и Дъщеря! Твоята най-голяма отговорност в живота ти е да приемеш, да позволиш Бог да те обича в Лицето на Своя възлюбен Син - Исус Христос! Да приемеш Исус Христос в сърцето си, в душата си, в съдбата си. Бог е твоят най-Добър Приятел. Той те създаде за да е с Теб и да е твой! Бог те създаде за да си Негов Приятел! Бог е Живота и Любовта във всяко живо създание и те създаде за да си щаслив! Той те сътвори за да постигаш успехи, за да си пълен с Него! Най-съкровенната цел и предназначение с които Бог те доведе в този свят е за да изразява Себе Си чрез Теб, Приятелю! Бог желае да живее чрез теб, да се реализира чрез теб, да обича чрез теб, да променя света във по-добър чрез теб!

Това е смисълът на живота ти, Приятелю!

Ако постигнеш всяка твоя амбиция, цел и мечта! Ако постигнеш всяко знание и богатство в този свят! Ако изкачиш всеки връх и достигнеш всяка звезда в живота си! Ако постигнеш да имаш приятелството на всеки желан за твой приятел! Дори тогава ще се чувстваш незавършен и неудовлетворен и беден ако нямаш Бог в сърцето Си, Приятелю и Приятелко! Защото ако спечелиш целия свят, ще разбереш и познаеш че си беден и нещастен, защото не до това се свежда смисъла на живота ти а до простите неща да бъдеш обичан от Бог и да Го обичаш! Да бъдеш едно с Бог и да Му позволиш да се изрази чрез Теб!
Приеми Го и бъди завършен и щаслив с Него! Приеми Исус Христос в сърцето Си и Му позволи да изцели всяка рана защото Той бе наранен на дървения груб Кръст за да изцели всяка твоя рана! Повярвай в Исус Христос, защото Той понесе твоето разочарование и огорчение, когато бе разпънат и отхвърлен до смърт от Собственият Си възлюбен народ! Бог Исус Христос понесе всеки твой грях и направда, Който бивайки Невинен, стана виновн със всяка твоя вина и недостатък! Христос - Твоят Господ Бог и Спасител взе Твоето място в наказанието за всеки твой грях умирайки със смърта и наказанието за твоята греховност, за да вземеш ТИ, Неговото място ставайки праведен, свят и съвършен с Божията Праведност, Святост и Съвършенство! Той - Исус стана жертвата вместо теб умирайки със твоята смърт за да живееш Ти с Неговия Живот и Сила. Бог те обича - ПРИЯТЕЛЮ! БОГ ТЕ ОБИЧА - ПРИЯТЕЛКО! БОГ Е ЛЮБОВ И ЖИВОТ ЗА ТЕБ ЧОВЕКО! Исус Христос е Пътя и Истината и Живота за Теб! Бог желае да живее с теб! Исус възкръсна от смъртта защото не бе възможно Създателя на Живота, Този Който е ЖИВОТА да бъде победен от смъртта! Приеми Исус Христос в Сърцето Си! Това е несравнимо по значимо от всичките си проблеми които си смятал за непосилни досега и неразрешими! Помоли Го за прошка за всеки твой грях, защото за това ти се разскрива - за да ти прости и да имаш вечен Живот, имайки Него в Сърцето Си, Приятелю! Поклони се на Бог - Исус Христос, защото Той е Господаря на Живота и Му посвети живота си, живеейки за Него, както Той посвети и даде живота Си за ТЕБ!
Вечния Живот е Реален - Живот в единство с Бог в Името на Исус Христос! Смъртта и Ада са Реални - безконечна раздяла от присъствието и любовта на Бог и съществуване във вечни мъчения в огъня на угризенията и собствената омраза към всичко свято и добро ...
БОГ ТОЛКОВА ТЕ ВЪЗЛЮБИ ТЕБ, ЧЕ ДАДЕ СВОЯ ЕДИНОРОДЕН СИН ИСУС ХРИСТОС В ЖЕРТВА ЗА ГРЕХА ТИ, ЗА ДА НЕ В ПОГИНЕШ ТЪМНИНАТА НА ГРЕХА И БЕЗБОЖИЕТО, НО ДА ИМАШ ВЕЧЕН ЖИВОТ В ПРИСЪСТВИЕТО И ЛЮБОВТА НА БОГ! ЗАЩОТО БОГ НЕ ИЗПРАТИ СВОЯ СИН ЗА ДА ОСЪДИ СВЕТА НО ЗА ДА СПАСИ КОЙТО ВСЕКИ ПОВЯРВА!

Спасението е Дар! Вечния живот и Божията Любов към теб е безплатен дар за теб, защото за да ги имаш, плати само Този, Който можеше да плати - Исус Христос. Сега приеми Исус Христос в Сърцето Си с една проста и сърдечна молитва на глас и живей достойно за Бога Който те възлюби и не се срамуваше и не се въздържа да позволи да бъде разпънат, унижен, наранен и умъртвен заради ТЕБ! Приятелю! Заради всеки един! Моли се всеки ден общувайки и споделяйки живота си с Бог и Господ - Исус Христос, Истинският ти Приятел и помощник в живота ти! Чети Библията и живей Свято и Достойно защото ти съществуваш в присъствието на Всемогъщият твой Бог, Спасител и Приятел без значение дори, дали вярваш в Него! Учи се да бъдеш по близо до Бог и да преживяваш Неговата Сила и Любов, Божиите чудеса и Божията грижа за теб в лицето на твоите духовни братя и сестри в които живее Бог, та и чрез тях да общува с теб и да ти помага в трудни моменти. Помни че най-добрите приятели в живота са тези в които живее Бог Исус Христос! Kолкото и несъвършенни да са те.
Помоли се сега от сърце и с ясен глас:
Господи Исусе Христе! Аз изповядвам че Ти Си мой Господ Бог и Спасител! Вярвам в Теб и поставям цялата си вяра в Теб Господи! Прости всеки мой грях и ме направи нов - Божии човек, защото Ти Господи Исусе Христе - Божий Сине, Ти умря за мен и вместо мен понасяйки моя грях, смърт и наказание! Аз да живея. Аз Те приемам в сърцето си! Приемам те Господи Исусе! Приемам Твоята Кръв Кръста пролята на за моите грехове и вярвам че ти ми прощаваш всичко и ме приемаш за твое дете! Ти Господи ме новораждаш за нов - вечен живот изпълнен с Твоя Дух, Любов и Присъствие! Обичам те Господи! Покланям Ти се и изцяло Ти отдавам живота и сърцето си, за да ме направиш такъв какъвто Ти желаеш да съм. Ти Господи отнемаш всеки грях от мен и всеки провал! Ти Господи Исусе - отнемаш от мен всяка рана, всяко огорчение и ме изцеляваш от всяка болест в Твоите Рани и мен Жертва за! Ти Господи ми даваш победа и ме водиш в победоносен живот изпълнен с успех и изобилие във всичко. Аз вярвам в Теб Господи! Ти ме изцеляваш Господи от всяка болест! Ти ми даваш радост и щастие и подреждаш живота ми с Твоята Любов.Покланям Ти се и Ти се отдавам Господи защото вярвам в Теб и Ти ме водиш във Вечния Път на Живота. Ти Господи Си Живота и Любовта и Силата ми в мен! АМИН! "

Fathers Love Letter

Изт.: http://teosfera.alle.bg/







Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: antoninus
Категория: История
Прочетен: 799054
Постинги: 231
Коментари: 505
Гласове: 832
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930