Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2013 11:53 - Пет начина да разпознаете един окултен водач
Автор: antoninus Категория: Други   
Прочетен: 2173 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Това е тринайста глава от книгата на Марк Финли "Открития в пророчеството"
Когато бях дете, често играехме една игра наречена "Следвай водача". Играли ли сте я и вие някога? Тя представлява следното нещо: 1,2,3 - следвай ме; 4,5,6 - вдигни пръчката; 7,8,9 - застани в редица." Знаете играта, нали? Тя се играе от децата. Едно дете започва да бяга, второто след него, третото - също и първото дете казва: "Пипнах скалата - и вие трябва да я пипнете. Друго дете пък казва: "Качих се на оградата, качете се и вие." Веднъж, когато родителите ни ни бяха завели на морския бряг, си спомням, как играех "Следвай водача" със сестра си, която е пет години по-малка от мене. Аз се качих на скалите в плитките места, които бяха високи повече от половин метър. И аз казах на сестра ми: "Хайде, следвай ме". Тогава бях на около 6-7 години и ние започнахме да тичаме по скалите. Аз имах дълги крака, лесно скачах от скала на скала и й виках: "Хайде, Дол, следвай ме". Скачах от една скала на друга, а тя беше доста зад мен. Още си спомням, как изглеждаше тя, когато слязохме долу. Краката й бяха разранени. Баща ми тогава каза, че това не е начинът, по който трябва да се отнасям към нея. Той бе разочарован от тази моя постъпка и ме наказа. От тогава не играех вече тази нито подобна на нея игра. Тази игра се прилага при надбягването. Често при участие в маратони, участващите се стремят да следват този, който е най-отпред - водача на групата. Това сте го наблюдавали в Олимпийските игри, когато всички се стремят да следват водача или в колоездачните състезанията. Винаги има такъв стремеж за следване. Всъщност играта "Следвай водача" може да предизвика голям смях, когато майка играе с детето си някоя вечер в къщи. Ако вие сте този, който следва и изведнъж загасят светлините или се спънете в леглото, вие започвате да се лутате, падате и всичко това предизвиква смях. Но ако играта "Следвай водача" е някакъв вид религиозен апел да следваш водача? И какво става, ако водачът, когото следвате, ви заблуждава? Дали заблудилият се е наказан по някакъв начин от Бог? А този, когото следват, невинен ли е? Какво би станало, ако отдадем своите чувства на някакъв окултен водач. Ако съм искрен, това има ли значение пред Бога?
Едно нещо е сигурно. Броят на окултните водачи и фалшивите религиозни учители нараства бързо. Какво ще стане, ако ти последваш един такъв фалшив учител? Как би могъл да разграничиш окултизма? Как можеш да се предпазиш от заблудата на фалшиви религиозни философи? Едно нещо е сигурно - Сатана е изкусен измамник. Хората, за които най-много се безпокоя тази вечер, са тези, които казват: "Аз никога не мога да бъда измамен! Аз посещавам църква, знам, как да живея. Не се безпокойте за мен! Никога няма да се оставя да ме заблудят". Ще ми позволите ли да ви припомня случая с апостол Петър, когато каза: "Господи, ако и всички да се отрекат от Тебе тази вечер, аз няма да се отрека". Но Петър, който каза, че никога няма да се отрече от Своя Бог, бе един от първите, който се отрекоха от Нето. Хората, които казват: "Никога няма да се заблудя" са тези, които са най-склонни да бъдат подведени. Това е действителността, приятели, защото Библията ни учи в книгата "Откровение", че най-голямата заблуда в човешката история предстои. Истината ще бъде така примесена със заблуда, че умовете необладани от Светия Дух и хората, които не са основали живота си на Библията, ще бъдат измамени. Библията ни казва, че Сатана ще дойде като светъл ангел. Тя учи, че когато Сатана дойде, той ще работи чрез фалшиви религиозни институции, за да заблуди хората. Думата "антихрист" не означава задължително "срещу Христос", но тя произлиза от една стара латинска дума, която означава "друг Христос", "фалшив Христос", "фалшив религиозен учител". Така, че Сатана няма да дойде с някакъв знак около врата си и няма да ви каже: "Аз съм Антихрист. Не се доближавайте до мен." Фалшивите учители няма да дойдат с някакъв знак около врата си, приятелю, те не ще бъдат изявени открито. Измамата ще бъде изкусно представена. Всъщност, днес има хора, които си нямат представа, че следват окултни водачи, но те наистина правят това. Спомняте ли си, как преди няколко години Джим Джоунс - един известен водач на фундаменталистите в Сан Франциско, стана окултен водач. Сега вие казвате: "Хората трябва да са знаели. Защо тези близо 1000 души са последвали Джим Джоунс в джунглите на Гвиана? Защо са извършили там масово самоубийство? Те наистина е трябвало да знаят, че това е култ към смъртта." Но позволете ми да ви припомня - Джим Джоунс беше пастор в църквата на фундаменталистите в Сан Франциско, която има 20 000 члена - сред тях множество испанци, африканци, американци, хора от различни религиозни групи, от различни раси. Тази църква имала добро име. Бил построен дом за възрастни. Имали собствени училища. Те вземали пропаднали младежи от улиците и ги възпитавали. Деца и младежи изоставяли наркоманията. Изпращали младите хора да учат в колежи. Джим Джоунс беше в тесен контакт с някои от водещите личности в града. Той беше обявен от кмета на Сан Франциско за член на организацията "Грижа за дома" в града. Бе признат и уважаван водач, но въпреки това над 900 човека загинаха като извършиха масово самоубийство. Как мислите, не са ли били някои от тези хора искрени? Смятали ли са те, че са измамени? Те искрено се бяха заблудили, но искреността не е достатъчна. Всъщност вицепрезидентът на САЩ даде на Джим Джоунс възможно най-голяма подкрепа. Също и президентът. Джим Джоунс закупи земя в Гвиана с помощта на американски служители от правителството. Те дадоха на Гвианското правителство уверението, че този човек е много уважаван. Така, че той е измамил дори високопоставен политически водач. Как се случило това? Как можем да бъдем предпазени от евентуална измама? Как да разпознаем заблудата, за да не бъдем впримчени от нея?
Това което стана в Гвиана беше нещо ужасяващо. Стария Дел Роудс от Гвиана избягал в джунглите после разказа това. Там било ужасно - майките давали на своите бебета отрова, те се задушавали и умирали. Задушавали се с газ и цели семейства умирали заедно, гърчейки се и виейки като животни поради липсата на въздух. Ужасно е, нали? Защо не са знаели тези хора? Защо са били измамени? Нека да предположим, дами и господа, че това, което видяхме в този град е само началото. Окултизмът ще се опита да обхване всичко. Но не само това. Милиони хора ще бъдат измамени в последните дни. Много хора ще следват водачи, които ще ги отклоняват от правия път.
Тази вечер аз не съм тук да коментирам това, което много хора мислят за Ейти Афред.
В моето сърце има съчувствие към семействата, които са загинали в това бедствие. Аз лично познавам пастор, който загуби 12 члена от своята църква в Уейко. И аз знам за сърдечната болка и страданието, които този пастор преживя. Познавам майки, които са загубили децата си там и бащи, които са загубили синовете си. Моето сърце е изпълнено със съчувствие. Аз не съдя моралността на загиналите, нито тяхната искреност. Аз не съм тук, за да обвинявам. Не, аз изпитвам съчувствие и сърцето ми страда заедно с тези родители, които са загубили децата си. Но, приятелю, аз съм тук, за да ти помогна да не бъдеш измамен от най-големия окултен водач, който ще се появи в бъдеще и за когото четем в книгата "Откровение". Аз искам да ти помогна сега да се опазиш от опасността на най-голямата заблуда, която някога е съществувала. Аз съм тук за да ти помогна да се избавиш от клопката на окултизма, да ти помогна да не бъдеш измамен. Библията ни дава ясни отличителни белези на окултизма. Тя ни помага да разпознаем окултизма и разкрива неговата същност. В Притчи 16:25 се казва: "Има път, който се вижда прав на човека, но краят му е пътища към смърт". Изглеждало правилно да следваш Джим Джоунс, нали? Но в края дошла смъртта. Изглеждало правилно да следваш Дейвид Кореш, но краят бе смърт. Искреността достатъчна ли е? Искреността не е достатъчна, защото може да бъдеш искрен, но да бъдеш объркан. Ако взема метрото, за да отида до Чикаго, но тръгвам в южна посока ще стигна ли там, макар и искрен? Някои критици казват: "Да, ще стигнеш, но ще ти отнеме много време". Може да съм искрен и въпреки това да вървя в неправилна посока. Добре е да си искрен, но не е достатъчно. Някой може би казва: "Пасторе, аз съм искрен. Дали следвам точно това, което Библията учи за съботата или не, всичко е наред, защото съм искрен." Аз съм искрен, когато обичам Исус. Продължавам да пуша, но съм искрен. Може искрено да се разболееш от рак, ако продължаваш да пушиш. Схващате ли смисъла? Само защото сте искрен, това не ви предпазва от резултата от евентуални грешки или потъпкване на истината. Те всички бяха искрени, но се върнаха в къщи в ковчег, приятелю. Така, че искреността не е достатъчна. Ето какво ни съветва най-мъдрият човек, живял някога на земята - цар Соломон в Притчи 22:3: "Благоразумният предвижда злото и се укрива, а неразумните вървят напред и страдат". Мъдрият предвижда, какво ще се случи, какви са последствията на постъпката, която му предстои да извърши. Той гледа в бъдещето и избягва грешките. Един мъдрец казал: "Ние трябва да се учим от миналото или сме осъдени да го повторим. Това наистина е вярно. Исус казва: "Ако Синът ви освободи, наистина сте свободни". Христос иска да те освободи от оковите, да те предпази от грешки и измама. Христос може да те направи свободен. Нека да видим отношението на Исус към окултизма и как можем да се предпазим от заблудата, когато мнозина ще бъдат измамени от фалшивото поклонение в края. Как можете да разпознаете окултизма?
Не всяко окултно движение има всичките 5 белега, но със сигурност притежава някои от тях.
Първо: Окултистите претендират, че са човешки заместници на Исус. Бъдете внимателни с всяка религиозна група, в която водачът има необикновена власт и на думите му се гледа като на Божие слово. Окултистите претендират, че имат човешки водачи, които заместват Исус. Моята Библия казва в Исая 45:22: "Към Мене погледнете и спасени бъдете всички земни краища, защото Аз съм Бог и няма друг." Нашият Господ казва: "Аз съм Бог и няма никой друг. Към Мен погледнете и спасени бъдете". Не се казва: "Погледнете към Махарашажи, към Муун, към Елизабет Клеър - пророчицата, към Дейвид Кореш, към Джим Джоунс, към Петър Дънов. Исус каза: "Погледнете към Мене и спасени бъдете." Има само Един с прободени ръце и нозе и рана от копие.
image
Всяка религиозна група или философия, която отклонява погледа ти от Исус Христос - Нашия Спасител, те води в заблуда, приятелю!
Всяка религиозна философия, която те насочва към самовглъбяване и търсене на доброто в себе си, е измама.
Библията казва: "Сърцето е измамливо повече от всичко и е страшно болно." Християнството не цели да открие Христос в теб, а Христос, Който е умрял за теб. Християнското възпитание разкрива Божията доброта, а не да развие от нас някакъв бог. Източният мистицизъм се разпространява. Той се докосва до вашият интелект чрез движението "New age". Цяла Америка е обхваната от това движение. Хората се опитват да открият бога в себе си. Това е просто един опит да се самоспасиш. Опит на изтънчения, егоцентричен, светски човек, който не иска да признае, че е грешник и че има нужда от Спасител. Спасението не се осъществява като гледаме на себе си, а като отидем при кръста на Голгота.
Приятелю, Библията ясно казва, че има само един Спасител.
Ти лично дошъл ли си при Исус, коленичил ли си в подножието на кръста? Дошъл ли си при Исус, за да Му кажеш: "Господи, идвам при Теб. Осъзнавам, че съм грешник. Господи идвам и признавам греховете си. Причината, поради която съм тук, Господи, е защото чрез никой друг няма спасение, "защото няма под небето друго име дадено между човеците, чрез което трябва да се спасим?"" (Деян. 4:12).
Христос е единственият източник на спасение. Но някой ще каже: "Марк, аз вярвам това." Ти може да го разбираш, но да не го живееш. Ти не вярваш истински, ако Библията ти казва едно нещо, а твоят пастор - друго и ти правиш това, което пасторът казва. Тогава ти вярваш, че пасторът е източникът на твоето спасение. Ако наистина се спасяваме чрез благодатта на Христос, то Той става Източник и Център в нашия живот. Христос става твоя звезда в нощта, Той става твоята любов, Христос става център на живота ти и всичко, което си ти, всички чувства в сърцето, всичките ти желания, целият интелект и емоции ти отдаваш на Исус, защото Той е единственият Спасител. Единственият сигурен начин да не бъдеш измамен, е да предадеш ума, сърцето, обичта, чувствата си на Исус, защото само Той може да те спаси.
Как да разпознаем окултизма? Окултните движения предлагат заместник на Спасителя. Този заместник насочва вниманието към самия себе си. В окултните събирания цялата група насочва вниманието си към един човек и думите на този човек стават закон. Този човек става спасител. Той продължава да бъде източник на власт. Всеки, който не се съгласи с неговия авторитет, бива анатемосан и става проклятие за групата. Окултните водачи се прогласяват за заместници на Спасителя. Приятелю мой, има само един Спасител - Исус Христос.
Втората отличителна черта на окултизма е следната: Окултистите заместват Библията с човешки учения. Те претендират, че могат да заместят библейските учения с човешки. Безпокоя се за някои от вас. Има някои, които са наистина искрени християни и аз ги виждам, как идват на тези срещи всяка вечер, но се безпокоя за тях. Позволете ми да ви открия сърцето си. Някои от вас, като чуят истините, казват: "Да, това е, което Библията учи, но…". Всеки, който ми казва: "Това е учението на Библията, но моята църква учи това. Това е, което казва Библията, но моят свещеник казва така... Това е, което Библията казва, но моят проповедник казва това...".
Твоето отношението към духовните неща и човешка власт днес е същото, заради което ще получиш белега на звяра утре. Същото отношение, с което казваш: "Ще следвам учението на моя пастор или църква, независимо, че Библията казва друго; същото това духовно поведение ще каже "не мога", когато звярът нареди на мнозинството да вървят в тази или онази посока. И аз ще изпълня това, защото е по-лесно. Понякога Бог забива меч в сърцето ти, като те изобличава със Словото Си. Библията казва в Евр. 4:12, че Божието Слово е мечът на Духа. И така, когато ти откриеш нови истини в Библията, това е Божият начин за проверка на твоята вярност и посвещение. Това е Божият начин да ти каже: "Време е да излезеш и да ме последваш." Бог ти казва: "Желая да разбера, наистина ли искаш да следваш човеци." Ти си възпитан в някаква религия, израснал си с ученията на някоя църква, ти имаш някакво духовно наследство и сега откриваш, че много от ученията, които си приел и спазваш, са неприемливи за Бога. Сега истините се разкрият пред тебе и ти казваш: "Какво да направя, не мога повече да слушам тези учения, да приема тези истини"! А Бог ти казва чрез нежното въздействие на Светия Дух: "Аз те водя, дете мое. Аз искам твоето сърце да бъде изцяло свързано с Мен. Аз искам да те доведа по-близо до Себе Си. Аз искам да те освободя от човешките учения. Единственият сигурен път за теб е да позволиш Словото Ми да те води." Сигурният път не е да следваш свещеник, който те отдалечава от Божието Слово, а такъв, който те води при него. Да, приятелю, Библията казва в Псалм 119:105: "Твоето Слово е светилник на нозете ми и виделина на пътеката ми."
След всичко, което се случи с Джим Джоунс, аз имах възможността да гледам видеозаписите на събитията в Гвиана. Това беше оригиналния запис. Един ден, когато Джим Джоунс проповядвал, използвал Библия. Някои от хората, които слушали, не гледали него, а следели това, което чете в своите Библии. Той затворил Библията, оставил я и казал: "Не гледайте в нея, а в мен!" Неговите последователи трябвало да осъзнаят, какво става, когато Джим Джоунс се изправил и заявил: "Бог обитава в мен. И аз виждам, как този бог се проявява чрез мен".
Не казва ли Библията: "Мнозина ще дойдат в мое име и ще кажат: "Аз съм Христос""?
Когато чуете някой да претендира, че притежава божествен авторитет и словото му превъзхожда Божието, дали ще е Джим Джоунс, Дейвид Кореш, Махарашажи, когато те твърдят, че сочат верния път, те в действителност ви мамят. В последните си дни Дейвид Кореш декларирал: "Аз съм Агнето...". Всички, които са го слушали, е трябвало да знаят, какво казва Библията, по този въпрос. Когато Йоан вижда идващия към него Исус, казва: "Ето Божия Агнец, Който носи греховете на света!" (Йоан 1:29). Има само един Агнец, приятелю, няма друг. Всеки религиозен водач, който се опитва да измести със своята власт Христос, ви отклонява от истинския път. Всеки религиозен водач, било то пастор, свещеник или друг окултен водач, който проповядва някакво учение на църквата различно от учението на Библията, представлява опасност за теб. Поставен си в една много опасна ситуация да вземеш съдбоносното решение да следваш човешки учения или Библията. Ако ти послушаш своя религиозен водач, който те отклонява от Библията, ти отваряш ума си за бащата на лъжата, за да те измами. Единственият сигурен водач е Христос - Твоят Спасител. Библията е твоят водач. Можеш да избегнеш трагедията, като направиш Божието Слово, пръв и единствен върховен водач на живота си.
Има и един друг въпрос, който трябва да си зададете: Съответства ли животът на духовните учители с ясните изисквания на Божието Слово? Това е един много основателен и важен въпрос. Не само, че животът на учителите трябва да е в хармония с Библията, но когато посещаваш някоя църква и забележиш, че ученията й не съответстват на библейските, съветвам те: "Напусни я незабавно!" Но ти казваш: "Пасторе, обичам хората, които я посещават, аз знам, че някои от ученията на тази църква не съответстват на библейските, самият аз не съм съгласен с това или онова, но съм много привързан към хората, харесвам службите и проповедите. Приятелю мой, това ми звучи така: "Обичам само специалитетите в този ресторант. Е, има някои блюда със съмнителни ястия, принуден съм да ям и от тях, защото обичам останалата храна."
Приятелю мой, не предоставяй ума си на пастор, който не преподава ученията на Библията. Ученията на всеки проповедник или църква, които не са в съгласие с Библията, са учения примесени със заблуда, знай, че това е методът на Сатана. Точно това направи Сатана в Едемската градина. Той смеси истината с измама. Думите му бяха: "Наистина ли Бог каза да не ядете от всяко дърво в градината?" Виждате ли, Сатана смесва истината със заблуда. Съветвам ви да бягате като от прокажен от всяка църква или религиозен водач, които не ви учат в съответствие с библейското учение.
Окултните водачи живеят по различен от проповядвания от тях начин. Библията казва в Матей 7:16,18: "От плодовете им ще ги познаете. Не може добро дърво да дава лоши плодове или лошо дърво да дава добри плодове". Разбира се, и пасторите понякога правят грешки и се провалят, но когато това е постоянно и се изявява открито, е грях. Такъв е случая с Джим Джоунс, който предлагал на съпругите на други мъже интимни връзки, а това, според Божият закон е грях независимо от това, кой го прави. Дейвид Кореш се възползвал от своята позиция в Уейко и е престъпвал многократно седмата Божия заповед: "Не прелюбодействай!" Подобни неща често се вършат от фалшивите религиозни водачи.
imageКогато Махарашижи с 26 000 $ и с контрабандни стоки напускал страната бил арестуван. Имал осем Ролс-Ройса и голямо жилище, но говорел на хората да водят скромен живот. Това също е грях. Това е двойствен живот. Така че, окултният водач проповядва едно, а върши друго. Библията ни съветва: "По плодовете им ще ги познаете". Как да разпознаем окултиста?
Първо: Окултистите заместват Исус с човешки водач.
Второ: Окултистите заменят Библията с човешки учения.
Трето: Много често окултистите правят чудеса, за да прокарват своите идеи.
Това може да ви изненада. Когато гледах видеозаписа с Джим Джоунс в храма за поклонение, там ставаха много чудеса. Беше пълно с хора. Джим Джоунс се изправи и каза: "Слава на Бога! Алилуя! Нека ръкопляскаме на Исус!" и всички ръкопляскаха. Той каза: "Нека всички кажем: "Слава на Бога!" и всички казаха. След това Джим продължи: "Днес Бог иска да направи велико изцеление." И те свалиха един човек от инвалидната количка и той се изправи на собствените си крака и си отиде. Хората казаха: "Слава на Бога. Той е излекуван." Сега ето моя въпрос: "Мислите ли, че е възможно за Сатана да направи фалшиво изцеление, за да затвърди някой в църквата, която учи измама. Мислите ли, че дяволът може да се опита да излекува някого? Не ме разбирайте погрешно. Може ли Бог да лекува? Прави ли Бог чудеса? Наистина - да. Но има ли сатанинска сила, която може да причини болест и след това, отдръпвайки ръката си, тя да изчезне и човекът да се почувства излекуван? Има ли подобно нещо? Матей 24:5: " Мнозина ще дойдат в Мое име." В чие име? Така че, всеки който идва в Христово име, не е непременно на страната на Христос. По-нататък стихът продължава: "Защото мнозина ще дойдат в Мое име казвайки: "Аз съм Христос" и ще заблудят мнозина". В чие име идват? В Христово. Те ще казват: "Аз съм Христос или Христос ме изпрати." Библията казва, че мнозина ще дойдат в Негово име - Матей 24:24: "Защото ще се появят лъжехристи и лъжепророци, които ще покажат големи знамения и чудеса, така щото да заблудят, ако е възможно и избраните". Те ще покажат големи знамения на огромни стадиони и хиляди ще бъдат изцелени. Те ще покажат големи знамения и чудеса. Ако е възможно, те ще заблудят и избраните. В книгата "Откровение" се говори за силата на звяра, за последните дни, за последните измами на Сатана и Антихриста. Чуйте това: "И вършеше големи знамения, дотам щото да направи и огън да излиза от небето на земята пред човеците. И мамеше живеещите на земята чрез знаменията, които му беше позволено да извърши пред звяра, като казваше на живеещите на земята да направят образ на звяра, който беше ранен от сабята и оздравя. И позволи му се да даде дишане на зверовия образ, така щото зверовия образ да продума, също и да направи да бъдат избити ония, които не се покланят на зверовия образ (Откр.13:13-15). Сатана ще предизвика фалшиво религиозно пробуждане, ще издигне култ и ще окаже натиск върху правителства за ограничаване на религиозната свобода. Когато той направи това, ще заблуди живеещите по земята чрез изява на чудеса. Бъдете внимателни приятели. Бих искал нито един човек в този град или в Северна Америка да не бъде заблуден. Бог ясно е разкрил, какво предстои да стане. Откр. 16:14: "Защото те са бесовски духове, които вършат знамения." Те са сатанински духове, които вършат чудеса. Как може да откриете разликата?
Знаменията и чудесата никога не заместват послушанието. Бог казва в Исая 8:20: "Нека прибегнат при закона и свидетелството; ако не говорят според това слово, наистина няма зазоряване за тях." При закона и свидетелството - т.е. пророческите Писания. Ако религиозните водачи не те водят при Библията, независимо какви знамения и чудеса правят, независимо колко необикновени неща вършат, ако не те водят при Библията, няма светлина в тях. Защото кой би следвал нещо, което е само лъжа. Не се казва, че няма истина в тях, не се казва, че няма сила в тях, защото Сатана има сила. Така, че може да има сила и истина, но няма светлина. Защо светлина? Защото светлината е тази, която следваме, когато сме в тъмнина. Ако някоя църква, ако някой религиозен водач или учител не те учи в съответствие с Библията, ако не те насочва към Божият закон, чиято крайна цел е послушание и вярност на Христос, то тогава няма светлина в тях. Може да има сила, и известна истина, дори да има любов и топлина. Но ние не следваме любовта, топлината, истината и силата, а следваме светлината. Бог казва: "Не отивай там, защото няма светлина." Когато Бог казва, че няма светлина, значи няма светлина, приятелю. Не се подмамвай! Окултистите заменят Исус с човешки водач, Библията с човешки учения, правят чудеса, за да бъдат приети ученията им. Те основават ученията си по-скоро на чудеса, отколкото на Библията. Окултистите наблягат на груповото мнение. Те често манипулират съзнанието с психоза и хипноза. Някой може би си мисли: "Никой не би могъл да манипулира съзнанието ми". Сатана подготвя милиони, които ще приемат култа към Антихриста в края. Погледнете към модните течения сред младите хора в Америка днес. Определен вид дънки, които всеки в университета носи, определен вид прическа. Предпочитани рок-звезди, музика и филми. Виждате ли, какво прави Сатана с умовете на днешната младеж? Той моделира съзнанието на днешните млади, формира едно масово съзнание. И вместо да отстояваш това, което е правилно и истинно, ти вървиш с останалите. Ако всички пият и аз ще пия; ако другите правят извратен секс и аз ще правя, няма нищо лошо в това. Така Сатана моделира масово съзнанието на хората. Когато силата на звяра се появи, тя ще обхване всички. Това, което дяволът постига в крайна сметка, е деформирани личности. Ти растеш в живота си, в посвещението си на Бога и заставайки като посветен християнин, преживяваш чудесни опитности в църквата, която посещаваш. Там са всичките ти приятели и ти си казваш: "Знам, че това, което сега чувам е истина, но трябва да продължа да посещавам групата, в която съм израснал, защото това е, което съм правил през целия си живот". Ето, това е един от методите на Сатана. Като използва такива похвати, той задържа твоето духовно израстване и способността да отстояваш истината.
Следващата особеност е, че окултистите въвеждат хората в група и тогава използват нейното въздействие, за да ги задържат там. Дяволът прави същото нещо с възрастните. Той ги вкарва в определена църква, група, имат там своите приятели, чувстват се добре и така възпрепятства изследването на истините. Хората казват: "Не мога да се отклоня дори на крачка".
Но моята Библия казва в Римл. 14:12: "И тъй, всеки от нас за себе си ще отговаря пред Бога." Когато застанем през Бог, Той няма да пита, какво са правили приятелите ти или съпругът или съпругата ти. Бог няма да пита: "Какво правеше обществото, което посещаваше?" Бог ще се обърне лично към теб и към мен, приятелю: "Аз ти открих истината, апелирах към сърцето ти, водих те да вземеш това решение, да излезеш и да ме следваш. "Моята Библия казва в Исус Навин 22:15: "Изберете днес кому искате да служите?" И нека изберем Бог! "Избери днес - казва Бог, - на кого искаш да служиш!" Аз се моля на Бог да вземем решение за себе си. Госпожо, никой не може да вземе решение вместо теб. Решението да следваш Исус е твое. Господине, душата не трябва да бъде манипулирана, умът трябва да бъде свободен, когато взема решение за Христос и вечността. Никой съпруг не може да вземе решение вместо съпругата си. Никоя съпруга не може да реши вместо съпруга си. Никой родител не може да реши вместо децата си. Да следваш някоя група винаги означава да вървиш към бедствие.
Ще споделя с вас една случка, описана във вестниците. В една мъглива вечер колона от десет камиона се движели един след друг през планински проход. Когато колоната се изкачила горе, имало завой, който поради мъглата не бил забелязан от първия шофьор, той полетял надолу в пропастта и загинал. Шофьорът зад него следвал светлините на фаровете му и вторият камион полетял след първия, после третият, четвъртият, петият... девет камиона последвали участта на първите два камиона. Едва шофьорът на десетия камион усетил какво става, направил рязък завой към пътя и останал жив. Тази случка е твърде показателна за това, как ти в живота можеш да следваш приятелите, близките, познатите си, които те водят към смъртта. Бог предупреждава: "Има път, който се вижда прав на човека, но краят му е пътища към смърт" (Пр.14:12).
Единственият сигурен водач е Исус, защото Той е минал по този път и го познава. Той постигна успешно целта и ти казва: "Не бой се! Аз съм първият и последният и живият; бях мъртъв, и, ето, живея до вечни векове, и имам ключовете на смъртта и на ада" (Откр. 1:17,18). Единствената сигурност е, да направиш Божието Слово твоя пътеводна карта и ежедневно да се поучаваш и следваш неотклонно съветите на това Слово. Обърни гръб на всякакви знамения и чудеса, на всякакви религиозни водачи и философски учения, които те отдалечават от Божието Слово. Не се оставяй да бъдеш манипулиран от общото мнение, когато твоята съвест и Божият съвет от Библията ти показват кое е добро.
Нека "да не бъдем вече деца, блъскани и завличани от всеки вятър на учение чрез човешка заблуда, в лукавство, по измамителни хитрости!" ни съветва апостол Павел в своето Послание към Ефесяните 4:14. Бог ни умолява: "Не бъдете повече деца! Не се завличайте по всеки вятър на учение". Кога човек се завлича по нова теория? Когато не е сигурен в това, което знае; когато не е утвърден в това, което е приел да вярва; когато не е изпитал нещата лично за себе си, не ги е проверил, не ги е приложил в живота си, за да ги изпита. За това Бог набляга върху индивидуалното обучение, върху личното изследване на Библията, защото всеки лично ще отговаря за себе си. Защото, когато ти лично си се уверил в дадено нещо, никой не може да те заблуди. Приеми за себе си истините в Библията. Откр. 14:12: "Тук е нужно търпението на светиите, на тия, които пазят Божиите заповеди и свидетелството на Исуса." Тук е сигурността - в личната ти връзка с Исус, личната ти вяра, личното ти приемане на истината. Кажи: "Исусе, аз съм твой!"
В "Откровение" ни се разкриват две групи хора. Едната тръгва след множеството, приема всеобщото мнение, следва общоприетите традиции и приема белега на звяра. Потегля в мъгла, където я очаква завоя на смъртта. Неин водач е Сатана, който се проявява чрез образа на звяра. Втората група има за свой водач Исус. Тя пази Божиите заповеди, стои твърдо за истината и нейната съдба е вечен живот с Исус Христос. Аз искам да следвам Исус, а не образа на звяра. А ти приятелю? Аз искам да пазя Божиите заповеди, а не човешките традиции. А ти приятелю? Аз предпочитам да остана сам, но в истината, а не да бъда заедно с тълпата в измамата.
Бог желае да направим крачка напред и да се освободим от всеобщото мнение. Исус казва: "Искам да ти покажа пътя. Искам да те изведа от тълпата". Той те умолява: "Излез от там, ти си личност, вземи решение да бъдеш с Мен."
Сега да видим, кой е петият отличителен белег на окултизма. Окултистите се опитват да установят небесно царство на земята. Те изграждат утопии и фикс идеи. Идеята им е да се установи небесно царство на земята, всички да се съберат и да бъдат заедно. Те непрекъснато говорят за деня, когато това ще стане. Вниманието им е ангажирано повече с този ден, отколкото със славното Второ пришествие на Христос. Но моята Библия поглежда напред във времето. Тя обръща моето внимание именно към това съдбоносно събитие - Второто идване на Христос.
Приятелю, трябваше ли хората в Уейко да умрат? Трябваше ли последователите на култа към слънцето в Швейцария да умрат през есента на 1994? Имаше ли някакъв смисъл във всичко това?
Исус апелира към мъже и жени да Го направят свой Бог и да търсят Него в този свят. Не да отдават чувствата си на земни водачи, но да излязат от места, в които се проповядват учения несъответстващи на Божието Слово. Нека да кажем с радост: "Боже аз ще те следвам."
Исус ни насочва към Своето Второ идване, към онзи ден, когато от четирите посоки на света мъже и жени ще погледнат нагоре и ще възкликнат радостно: "Ето нашият Бог. Чакахме Го и Той ще ни спаси. Слава да бъде на името Му!"
Ние трябва да гледаме към небето. Да отклоним погледа си от антихристите, общественото мнение и традицията, и да го насочим към идващия Исус. Христос скоро ще се върне в небесна слава. Ние можем да положим надеждата си в Него, да Му се доверим и да кажем: "Господи, най-важното нещо за мен е да следвам ученията на Библията. Най-важното нещо е да се приготвя за Твоето идване и когато се появиш в слава, да те посрещна радостно!"
Преди няколко години учени направили няколко експеримента с един особен вид риби, които винаги следвали своя водач. Всичко, което учените знаели за тези риби, било, че имат дълбоко вложен инстинкт. Те взели една от тях и я поставили в изолирано място, обградено с растение, което служело за храна на рибата. Тя се нуждаела от това растение, за да оцелее. Поставили при нея още няколко рибки. Но те нямали водач. Те започнали да обикалят, докато една от рибките станала водач. Учените забелязали, че за разлика от другите, тази рибка не се уморява бързо. Тя обикаляла - час, два, три, пет; ден, два, три. Храната била до тях, но те не можели да се хранят. Една след друга рибките започнали да умират, защото техният инстинкт да следват водача бил толкова всепоглъщащ, че те дори не спирали да се нахранят, за да поддържат живота си.
Исус те пита: "Колко дълбока е твоята преданост, твоята вярност. Колко дълбоко е твоето посвещение?" Желаеш ли да Го следваш независимо от трудностите? Желаеш ли да Го следваш, дори ако другите в семейството ти не Го следват? Желаеш ли да Го следваш, ако обществото, което посещаваш, не го прави? Желаеш ли да кажеш: "Исусе, Ти Си моят водач. Ти Си източникът на живота ми. Ти Си единственият, който може да ми даде вечен живот. Аз няма да държа сметка за това, какво прави съпругът ми, съпругата ми, сина, дъщеря ми, църквата, приятелите, родителите." В последния си час, когато ще си поемеш дъх за последен път, преди последния удар на твоето сърце, ще бъдеш сам с Исус. Сега желаеш ли да вдигнеш ръка, да наведеш глава и да кажеш: "Исусе, сега сме само Ти и аз. Най-добрите си чувства отдавам на Теб. Господи, всичко, което искам да знам, е: "Какво очакваш от мен?" Господи, ще направя всичко, което ми кажеш!"
Ако това е твоето посвещение, би ли си вдигнал ръката! Ако сериозно гледате на това, бихте ли се изправили, за да се помоля за вас тази вечер. Ако наистина мислите това, ако наистина искате да следвате Исус, ако в сърцето си казвате: "Господи, искам да служа на Теб", където и да си сега - Северна Америка, САЩ, Канада, островите, изправи се и кажи: "Господи, желая да Те следвам. Разбирам, че милиони ще бъдат измамени. Господи, със своето сърце искам да следвам Христос."
"О, Татко мой, това е моето желание тази вечер. Ти си мой Господ, мой Спасител. Ние желаем да следваме Теб и Твоето Слово. Ние заставаме пред Теб лично сега. Заставаме сами, но ние знаем, че Исус стои до нас. Благодарим Ти, Татко, че няма да бъдем измамени. Ти си ни подарил Исус, Библията, Светия Дух, подарил си ни правото на избор и блажената надежда за небето. Ние Те славим за това и вземаме решение да Те следваме. В името на Христос. Амин."



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: antoninus
Категория: История
Прочетен: 796620
Постинги: 231
Коментари: 504
Гласове: 832
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031