Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2013 18:51 - Притча за бръснаря
Автор: antoninus Категория: История   
Прочетен: 2750 Коментари: 3 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Един човек влязъл в бръснарницата, както обикновено правел, за да го избръснат и подстрижат. Заприказвал се с бръснаря, който го обслужвал. Говорили за разни неща и изведнъж станало дума за Бог.
Бръснарят казал:
- Каквото и да ми говорят, аз не вярвам, че съществува Бог.
- Защо? – попитал го клиентът.
- Та нали това и така е ясно. Достатъчно е да излезеш на улицата, за да се убедиш, че няма Бог. Кажете ми, ако Бог съществува, откъде има толкова много болни хора? Откъде са безпризорните деца? Ако Той наистина съществуваше, не би имало нито страдания, нито болка. Трудно ми е да си представя любящ Бог, който допуска всичко това.
Клиентът се замислил за миг, но решил да си премълчи, за да не влиза в спор. Когато бръснарят си свършил работата, клиентът си тръгнал. Излизайки от бръснарницата, той видял на улицата рошав и необръснат човек ( като че ли не се е подстригвал цяла вечност – толкова бил рошав). Тогава клиентът се върнал в бръснарницата и казал на бръснаря:
- Знаете ли какво ще Ви кажа? Не съществуват бръснари.
- Как така? – учудил се бръснарят. – А нима аз не влизам в сметката? Аз съм бръснар.
- Не! – възкликнал клиентът. – Те не съществуват, иначе нямаше да има рошави и необръснати хора, като ето онзи човек, който върви по улицата.
- Но, мили човече, работата не е в бръснарите. Просто хората не идват при мене.
- Точно в това е работата! – потвърдил клиентът. – И аз казвам същото: Бог има! Просто хората не Го търсят и не отиват при Него. Ето защо има в света толкова много болка и страдания.






Гласувай:
9



1. pvdaskalov - Браво!
25.04.2013 17:40
Чудесен, напълно логичен финал.
цитирай
2. zarenkow - С брада съм. За съжаление косата ми е ...
27.06.2013 17:42
С брада съм. За съжаление косата ми е кът, но не съвсем, така че видът ми се нуждае от грижа за да изглеждам прилично, но аз също не ходя на бръснар, справям се добре и сам. Не виждам смисъл в излишните разходи, защото имам всичко необходимо да мина без бръснар. При това изпитвам известно удовлетворение от свободата, удоволствието от процеса, независимостта от цената, работното време на бръснарницата и понякога от съмнителната хигиена на бръснаря и бръснарницата му. Разбира се има и несръчни или не научени хора да се справят сами, за тях бръснарят е задължителен , за да изглеждат прилично, да приличат на хора. За предпочитане е да платят и да изглеждат добре, струва си. Много е интересен Светът със своето разнообразие, характери, прически и грижата за тях.
Просто реших и аз да споделя как се грижа за вида си.
В блога ми има нещо и за теб. Надявам се да ти е интересно. Поздрави.
цитирай
3. antoninus - Здрасти, Zarenkow,
28.06.2013 13:29
При първа възможност ще го разгледам по-подробно.
Поздрави и от мен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: antoninus
Категория: История
Прочетен: 796366
Постинги: 231
Коментари: 504
Гласове: 832
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031