Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2013 12:34 - Защо станах християнин?
Автор: antoninus Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1554 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 17.01.2013 13:22


Защо избрах да съм библейски вярващ християнин?

За мен Исус е най-важното откритие в моя живот! Да бъда християнин е повече от това да се присъединя към църква или да казвам молитва. Това е лична връзка, която ще продължи и в новия Ерусалим. Единствено Исус ни дава сила да надделея над греха. Християнството е единствената религия, която ни разкрива истинския Бог и защо сме на тази земя, че Бог има специален план за нас и ни е избрал преди да се родим (Еремия 1:5 "Преди да ти дам образ в корема познах те, и преди да излезеш из утробата осветих те"), че ни обича като баща (понякога може като един любящ баща да ни накаже, но това е от любов и желание да ни направи по-съвършени). Затова и аз Го обичам.
Никой друг не ме е създал и изкупил заради МОИТЕ грехове (платил със смъртта Си заради тях).
Бог е реален и помага на всеки, потърсил го ИСКРЕННО. Бог никога не ме е разочаровал. Понякога аз съм имал грешни (нереални, егоистични) очаквания. Но след време на база на растежа ни във вярата разбирам Неговият гениален промисъл. Той вижда нещата както ще се случат и избира най-доброто за нас.
Само Бог дава реална надежда, че има нещо по-добро след възкресението. Само Исус доказва, че има власт над смъртта.
Връзката с Исус задоволява нуждата ми от взаимоотношения с ближните ми - Той ни учи как ИСТИНСКИ да ги обичаме и променя моето егоистично сърце. В нас има една част, която ако не се запълни с познание за Исус, остава незадоволена.
Исус ми дава сила да се справя със всички трудности и да живея този живот като победител. Аз не би могъл да се справя с препятстията успешно и щях да бъда смазан, както много от моите съвременници. Каква велика привилегия е да живеем като победители.
Исус ме прави по-добър и по-стойностен човек. Само Исус премахва моите грешни помисли и ми помага да надделея над моето грешно естество. Аз не ставам по-добър, защото следвам някакви правила, а защото позволявам Исус да ме променя.

Не отричам, че има някои положителни учения в другите религии, но аз предпочитам да пия от Извора на истината - Библията, отколкото от съмнителни поточета (каквито са за мен лично са другите религиозни учения). За да обясня по-добре вижданията си - ако в 1 шише от 1 литър сложим 200-300 мл вода (учения, застъпени и в Библията в другите религии), а останалото е смъртоносна отрова (човешките учения в тях) резултатът е леко разредена смъртоносна отрова. Но пак си остава смъртоносна.

Ето защо избрах да съм библейски вярващ християнин.



Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: antoninus
Категория: История
Прочетен: 799607
Постинги: 231
Коментари: 505
Гласове: 832
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930